Връщане на продукти

Условия за връщане на закупена стока:

Потребителят/клиентът има право да върне закупената от него стока в рамките на 14(четиринадесет) дни след получавнето ѝ, като преди това задължително ни уведомите чрез e-mail или телефон и ни изпратите попълнен "Стандартен формуляр за упражняване право на отказ", който можете да свалите от ТУК.

Стоката трябва да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския ѝ вид, в съответствие с разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП.

Запазваме си правото да откажем възстановяването стойността на продукти, които са били (или изглеждат) употребявани, по които има повреди, липсват етикети или по някакъв друг начин НЕ са върнати в състоянието, в което са били изпратени.

Разходите по връщането на стоката са за сметка на клиента. Връщането се осъществява единствено чрез куриерска/пощенска услуга, позволяваща проследяване на пратката.

Връщането задължително става с услуга "от врата до врата" или от "офис до врата".

Молим Ви да не изпращате стоката с услуга "Наложен платеж". В такъв случай ще откажем получаването ѝ.

След като получим стоката и се уверим, че отговаря на условията за връщане, сумата (само на стоките) ще Ви бъде възстановена. Направените разходи по паричният превод и разходите по обратното изпращане на стоката са за сметка на клиента.